Naisteklubi ajakava

Reede 31.07 kell 18.00 – 19.00 Buttlift ehk kõht-selg-tuhar

Tempokas lihastreening, kus peamises fookuses on selja-, kõhu ja tuharalihased kuid koormuse saavad ka teised lihasgrupid. Lihasharjutuste plokkide vahel tulevad kardiotreeningule omased pulsi tõstmised. Meeleolukas treeningus kasutatakse lisavahenditena matti, hantleid või kettaid, kummipaelu.

Laupäev 01.02 kell 09:00-10:00 TABATA( HIIT intervall)

Tabata on intensiivne intervalltreening milles on kombineeritud tempokad lihasharjutused kardioharjutustega. Iga osaleja saab intensiivsust reguleerida valides endale sobiva tempo. Trenn tõstab üleüldist töövõimet, arendab vastupidavust ning suurendab energia kulutust ka trenni järgselt. Suur osa treeningust on oma keha raskusega. Soovi korral saab intensiivsust suurendada kasutades lisaraskusena ketast või hantlit.

01.08 kell 15.00-16.00  Loeng Kristin Salupuu "Püsiva kaalulangetuse võti“

01.08 17.00 -18.00    Body workout

Lihastreening milles töötatakse läbi kõik suuremad lihasgrupid. Tõhusas  lihastreeningus on peamiselt baasharjutused superseeriatena kasutades erinevaid temposid. Lisaks iseenda keharaskusele kasutatakse hantleid, kettaid, matti. Mõnus treening kus eriti pannakse rõhku õige tehnikaga harjutuste sooritamisele.

Pühapäev 02.08 09.00-10.00 Buttlift ehk kõht-selg-tuhar

Tempokas lihastreening, kus peamises fookuses on selja-, kõhu ja tuharalihased kuid koormuse saavad ka teised lihasgrupid. Lihasharjutuste plokkide vahel tulevad kardiotreeningule omased pulsi tõstmised. Meeleolukas treeningus kasutatakse lisavahenditena matti, hantleid või kettaid, kummipaelu.

Kinkekaart e-poest Read reviews
Saabumine
...
...
Lahkumine
...
...
Broneeri puhkus
Parim pakkumine on alati otse hotellist broneerides